INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Den heldige vinneren!

Søndag, sol, snøstorm, sofaliv og kaffekos!



Har også trukket vinneren av min lille giveaway.
Random.org valgte ut kommentar nr. 2 og den heldige vinneren ble Elise
Hipp hurra!! Gaven ligger og venter på deg på Himlingen! :)

Takk til alle dere andre for deltakelsen og velkommen til alle nye følgere.
Jeg kan også røpe at det blir ikke så veldig lenge å vente på neste giveaway.
Himlingen fyller nemlig 3 år i april, og da lover jeg å finne på noe enda bedre, så følg med!

Fortsatt god søndag!

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder:) Sol og snøstorm har det vært her også... merkelig kombinasjon egentlig! Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  2. Nusselig hund du har. Så fint bilde av den. :) Koselige bilder!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder:)) Samme været her....men imorgen skal våren komme hit, leste jeg på yr.no. Måtte det stemme!!!
    Grattis til den heldige vinneren:)
    Ha en fin ukestart, klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til vinneren!
    Her har det kun vært sol idag!

    Nydelige bilder du viser - søt voffe i sofaen:o)
    God uke til deg;o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  5. Koselige bilder....men tror faktisk jeg har gått glipp av noe;) Det betyr vel at det er for lite blogging for tiden...

    klem

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)