INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

København

Nå er det sannelig ikke lenge til jeg skal vandre gatelangs her, i dejlige København.
Gleder meg vilt, til shopping og caféliv, til å bo på hotell og bare kose meg med min kjære!
Gleder meg også til å fylle opp inspirasjonskontoen min - og det til gangs!
Er det noe danskene kan, så er det virkelig interiør og mote. 
Nesten samtlige av Himlingens leverandører er faktisk danske!

Har allerede laget meg en liste over butikker jeg skal besøke, og har også planlagt noe av det jeg skal lete etter.... :)

Kanskje er det noen der ute som sitter på gode shoppingtips, som jeg ikke har tenkt på??
 Det er bare å komme med dem! ;D

4 kommentarer:

  1. Høres ikke dårlig ut, dette. :) Skjønner at du gleder deg masse!

    SvarSlett
  2. Kos dæ på tur, blir nok deilig!!
    Og ja,danskene er nok litt forut for oss nordmenn når det gjelder interiør og mote;)
    Ha en fin onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Høres helt vidunderlig ut, kos deg maks!

    SvarSlett
  4. Illums bolighus!!! :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)