INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Gavetips!

Nok et gavetips fra denne kanten i dag!
Vi har nemlig fått inn disse store smykkestativene fra Lisbeth Dahl denne uka. På disse kan du henge mengder med lange smykker...
Sett den på en hylle på badet, og du har alle smykkene dine lett tilgjengelig, på rekke og rad!
Perfekt gave til oss som har smykkedilla! :)

I det siste har jeg lagt merke til, på blogginnleggene mine, at det detter ut ord her og der... Legger ikke merke til det heller, før lenge etter at jeg har postet det! :)
Det går kanskje litt for fort i svingene noen ganger, og hjernekapasiteten er bare sånn halvveis for tiden, så vi får håpe det går over! Ellers så håper jeg dere skjønner hva jeg mener likevell! Hihi!

I tiden frem mot jul tenker jeg å dele i hvertfall ett gavetips med dere, hver uke.
Det er jo så mye fint å velge i, og innimellom trenger vi vel alle noen ideer, gjør vi ikke!?

Ha en fin dag da dere!! :)

1 kommentar:

  1. Hehe:) Jeg har det på samme måten ...jeg har lurt på hva det er...du er jo mye yngre enn meg så jag kan ikke skylde på alderen heller....ord som mangler altså...jaja:) Bra vi er to like for jeg har ikke sett det hos deg:)))
    Knallfint stativ, et slikt kunne jeg trengt:)
    Vært ute og gått i 1,5 time i blæsten!!
    Kos deg i høstværet, klem fra meg:))

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)