INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Skapet

Her kommer noen flere bilder av mitt nye skap.
Først var jeg redd det skulle bli for mørkt inne i gjestehuset, men lyset der inne er jo helt fantastisk på grunn av alle vinduene, så jeg har valgt å ha det som det er, i orginal stand.
Jo mer jeg ser på det, jo finere blir det!
 Det har nydelige detaljer, og skuffer og skapdører knirker så fint når jeg åpner dem. Nostalgi, rett og slett.
 Vakre ''føtter''.
 Vakre utskjæringer i toppen.
Oppe på skapet har jeg satt en stor kurv med puter og dyner i.
Synes det er fint å blande lyst og mørkt treverk, så blir det ikke så sterilt og kjedelig. Lys kurv mot det mørke, massive skapet ble en fin kontrast, og med pastellfargede, sommerlige tekstiler i kurven ble det enda litt lettere.

Hva som har havnet på innsiden av skapdørene, får dere se i et annet innlegg!

God søndag!

6 kommentarer:

  1. Flott skap! Herlig sammen med gyngestolen og det andre i rommet. Inspirerende bilda.

    SvarSlett
  2. Råflott skap, et skikkelig røverkjøp ;)
    Happy sunday!

    SvarSlett
  3. Skapet er nok vakrest slik det er ja! Så absolutt:) Det er en skatt!! Stilig med den kurva.
    Nyt kvelden og ha en fin kommende uke:)
    Klem til deg:)

    SvarSlett
  4. For et flott skap!:-)Fant du det på låvesalget?:-)Kjempefint med brunt sammen med alt det lyse:-)

    SvarSlett
  5. Forresten så har lille Putte ankommet:-)Litt å holde fingrene i må jeg si:-) Du,jeg var på låvesalget idag,og da ble det selvfølgelig noe på meg!:-)

    SvarSlett
  6. Nydelig skap! Synes det gjestehuset ditt virker helt fantastisk:) Ha en flott uke! Klem Kristin

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)