INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Helg!

Med vin i glasset, og snekkerbuksen på har denne damen tatt helg!
Siden vi begynte med låveveggen har det regnet i ett sett, så da ble andre prosjekter satt igang istedet, innendørs, vel og merke. Denne gangen er det loftsgangen som får en real makeover! Her er det gjort svært lite siden vi flyttet inn, så forbered dere på å gå tilbake til 50-tallet. Da gangen ble pusset opp sist! 
Dørene var av glatt finer, og er nå byttet ut med heltredører. Stigen i enden leder opp til mørkloftet, og skal nå byttets ut med en isolert loftstige. Den gamle skal få nytt liv ute i stallen - opp til høyloftet, hvor det nå er bare et hull i taket!
Selv synes jeg den er sjarmerende, hvor den står, men desverre er den ikke så praktisk, og dessuten litt skummel dersom vi får besøk av små mennesker som får lyst til å klatre... Tror kanskje den kommer til å sette pris på sitt nye liv som låvetrapp i stedet! :)
På veggene er det i skrivende stund paneltapet, ikke fullt så fint, og skal nå få nytt ekte panel i stedet!
Sannelig fikk jeg ikke gave av min kjære denne helgen også. Ikke fullt så romantisk, men gleden var ikke mindre av den grunn. Takpanel, sponplater og maling ventet på meg da jeg kom hjem i dag, så da var det bare å hoppe i arbeidsklærne! :)

Gleder meg til å vise dere vår nye loftsgang, om forhåpentligvis ikke så altfor lenge. 
Ikke dårlig det, at jeg faktisk har før-bilder denne gangen! ;)

Fortsatt fin lørdagskveld!!

1 kommentar:

  1. Blir nok en flott gang!
    God helg og nyt kvelden..
    Skål, rødvin her også...men ikke snekkerbukser;)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)