INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Endelig i gang igjen!

Etter en heller slapp måned her hjemme, begynner jeg endelig å komme i gang igjen.
Denne gangen er det et etterlengtet prosjekt jeg har startet, nemlig maling av gulvet ute i gjestehuset! :)
På søndag fikk møblene flytte ut igjen. 
Heldigvis har vi god plass på låven, med tanke på regnværet vi har hatt de siste dagene....
Etter et strøk grunning og to gode strøk maling spekulerer jeg nå på om det er nok, eller om jeg kanskje må ha et til. Noen som vet?
Det ser i hvertfall bra ut, i motsetning til vinduene, som forøvrig er neste prosjekt ut! Siden jeg brukte halve ferien min i fjor på å renovere dem utvendig, går kanskje halve ferien i år på å renovere dem innvendig? ;)
 Ellers så er det ikke lenge til peonene står i full flor i hagen. 
Håper bare jeg får med meg blomstringen, før jeg setter nesa mot de svenske skogene igjen!
La du forresten merke til at dette er dagens 2. innlegg? 
Selv om mitt første var heller mislykket... 
Kanskje har jeg funnet bloggeformen igjen?? 
Vi får se da - i dagene fremover! ;D
Er mest spent på hvordan gulvet ser ut i morgen, i dagslys....

Det er bare å hoppe i senga, så går tiden litt fortere! :)

3 kommentarer:

  1. Hurra for at du har funnet bloggeformen igjen;)) Hurra for sverige. Hurra for nytt gulv, og ikke minst hurra for st.hans sier no jeg ;D

    SvarSlett
  2. You said it!! Mye å rope hurra for nå!! Spesielt st.hans! ;D

    SvarSlett
  3. HURRA!!! for i dag, i morgen og ikke minst-lørdag ;D

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)