INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Fredag!

Sannelig var det blitt fredag igjen... synes tiden går så fort innimellom!
På onsdag var vi så heldig å ha hele 8 timer sammenhengende oppholdsvær, og da jeg for første gang på flere uker gikk ut på trappa, faktisk stoppet der og kikket opp (den siste tiden har jeg jo måttet løpe inn og ut pga alt regnet), så jeg plutselig at bjørka utenfor var blitt gul, og neste bladløs!!!
Innhentet av høsten! :/
I går kveld da jeg gikk ut lå det et tykt lag med hagl på trappa! Hmmm... skal se at vinteren kommer også, før jeg i det hele tatt har "fått med meg" høsten, tenkte jeg for meg selv!

Men i dag er det jo fredag! og jeg Elsker fredager! ;-)På fredager skal du feire at det er helg igjen, med god mat og drikke, og gode venner.
Unn deg selv noe fint, friske blomster på bordet, noe nytt å ha på seg eller kanskje et godt og varmt bad mens du nyter et glass rødvin og levende lys!
Noe DU setter pris på!!

Hva gjør du for å feire at det er helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)