INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Fredagskveld

Lysene er tent, lille Poppy snorker på sofaen med sin ''far'' og undertegnede har lagt beina høyt, og åpnet en flaske rødvin! Perfekt, etter en hektisk dag i butikken!

Full rulle på Himlingen nå, ettersom vårnyhetene har begynt å komme inn. I går kom det en stor palle med vårlige varer fra Hübsch, og mye av det er allerede forsvunnet fra hyllene. 
Husk at det er fullt mulig å reservere varer som er på tur inn, om du ser noe du liker.
Skal prøve å bli enda flinkere på å vise varer som kommer, her inne. 
Litt lettere å følge med på Facebook, for dere som liker oss der! :)

I morgen er det noen timer jobb igjen, før jeg tar helg kl. 15.00.
Rett over helgen kommer det også en stor levering, da fra Lisbeth Dahl, og jeg kan bla nevne knotter, rammer, toalettmapper, smykker, lysekroner og servietter...
Har også en av disse lysekronene igjen, for dere som har spurt etter den! Kommer på tirsdag, altså! ;)
Det er litt glissent mellom innleggene, fortsatt, men jeg lover å ta meg sammen i løpet av våren. Ser det er mange innom, til tross for heller laber aktivitet. Faktisk så rundet jeg hele 50.000 besøkende på onsdag! Stas! :D
Kanskje på tide med en liten giveaway??

Ønsker dere alle en fin fredagskveld!

1 kommentar:

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)