INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Dagseng

Eller divan om du vil...
Sengen ute i gjestehuset, som jeg har vist tidligere, brukes både som sofa, og til små ''powernaps'' på ettermiddagene. 
I utgangspunktet var det en halvdel av vår gamle dobbeltseng. 
En enkel rammemadrass, med kjedelige bjørkeben og marineblått trekk.
 Overmadrassen ble kastet, og jeg trakk om selve rammemadrassen, med linstoff fra Ikea.
De orginale bjørkebena varmet godt i ovnen, en kjølig kveld i februar, og jeg besøkte en lokal treskjærer, som laget nye til meg på et blunk. Som mal fikk han et bilde av bena til et gammelt bord, jeg har her hjemme. Resultatet ble da riktig så bra! :)
En enkel makeover, og jeg har en helt ny seng, ingen jeg kjenner har maken til!
Perfekt å kunne kaste inn uteputene våre her innenfor døra, når det skyer over, samt å kunne slenge seg nedpå, når øyelokkene begynner å bli tunge! :)
Med et sengeteppe over, trenger jeg ikke være redd for at trekket skal bli skittent heller - bare å hive det i vaskemaskinen om det blir flekkete! Perfekt!

Finner du ikke det du leter etter, er det jo bare å lage det selv! ;)

Ha en deilig lørdag!

4 kommentarer:

  1. nydelige , dreide bein ! Og tenk å ha en lokal treskjærer da...sukk

    ha en fin lørdag du og, endelig ble det fri og så høljer regnet ned etter en hel uke uten...urettferdig ;(

    vel, hagen trngte det vel da ;)

    GundaM (som ikke får kommentert på google...)

    SvarSlett
  2. Så fint Linda! Det er så fint med lin...Gjestehuset deres er helt hærlig spør du meg! Ha ei fin helg!:-)

    SvarSlett
  3. Smarte fine bein, ble riktig så flott:) Likte veldig godt de kurvene dine fra House doctor lenger ned her også....er det noe du har i butikken din?

    SvarSlett
  4. Takk takk! :) Ja, kurvene har jeg inne. De koster 349,- for settet! Gi lyd, så sender jeg gjerne! ;)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)