INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Dårlig blogger....

Jeg vet det! Dagene går så utrolig fort. Når jeg ikke er i butikken, går all ledig tid på gjestehusbygging. Og der går det virkelig unna nå!!
Gulvet er ferdig, og veggene er på gang. Dermed mangler bare lister og maling, så kan jeg endelig begynne med innredningen. :D
Handymannen er godt i gang med bordkledningen også, så nå må bare snøen vente en liten stund til, før den kan komme tilbake igjen! ;)
En oppdatering med bilder kommer i morgen!
I butikken går det også unna om dagen. Varene strømmer på, og snart er vi klare for litt seriøs julepynting der også! I dag kom denne lekre dressjakken fra Saint tropez, samt en utrolig fin strikkejakke.
Bildet er litt dårlig, da det er tatt med mobilen på tur hjem i ettermiddag.

Har du planlagt julebordsantrekket? Det har i hvertfall jeg. Med denne dressjakken, den lille sorte, et fint skjørt og noen topper, har jeg flere antrekk klare til julens festligheter. Deilig! Så slipper jeg å tenke mer på det... ;)

Lover å bli flinkere til å oppdatere bloggen fremover. Både når det gjelder fremgangen på gjestehuset og det som skjer på Himlingen!

Tenk. November allerede! Snart advent!!!! :D

6 kommentarer:

  1. Den dressjakka så råfin ut!!
    Gleder meg til å se gjestehuset, så jeg håper også snøen venter...
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Du er ingen dårlig blogger. Ville bare få stadfestet det;D Og takk for trivelig besøk igår ! Ungene digger dere. Vi synes dere er sånn helt passe. ;DD Klem !

    SvarSlett
  3. Hei nabo,
    må bare få takke for trivelig søndagskveld i gjestehuset!
    Gikk utmerket ann å ta en kaffe+tår,selv om det ikke er helt ferdig:)
    Blir kjempekoselig der.
    Te-lys og gasspeis ga stemning!

    SvarSlett
  4. Jaa, det var såå koselig at dere kom! En slags før-innvielse! Haha
    Den første av mange kvelder! ;D

    SvarSlett
  5. Pris på dressjakke? Har dere mange inne?

    SvarSlett
  6. Dressjakken koster 1000 kr. Ikke så veldig mange nei. To i hver størrelse foreløpig! XS til L.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)