INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Everyday 2015


God nytt år, kjære venner!

Har foreløpig ingen nyttårsforsetter, og velger å leve livet som vanlig. Det er faktisk helt ok! ;) 
Bloggen får fortsette som den har gjort det siste året, med oppdateringer nå og da, ettersom tiden strekker til.

2014 ble nok et år med masse jobbing, så har jeg et ønske for 2015, så får det være litt mer tid til ferie, og gode dager hjemme på gården, i tillegg til fine dager på jobb, selvfølgelig... 

I Januar er det to ting som styrer butikken, salg og innkjøp:

Vi kjører -50% på en mengde varer, både klær og interiør, så har du ikke vært innom kan det absolutt lønne seg!

Ellers lar jeg meg inspirere av House doctors nyeste katalog, Everyday 2015.
Så utrolig mye lekkert!

Sjekk den ut selv her.





Håper det nye året har startet bra for dere alle.

Gleder meg til å se dere i 2015 også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)