INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Svart


Vi har igjen, svartmalt litt i butikken. Ikke for at vi føler oss spesielt mørke til sinns, tvert i mot, vi føler oss strålende, og vi digger kontraster! ;)

Rart hvordan smaken forandrer seg med årene. For noen år siden, ville jeg ha alt i duse farger, og innen samme fargeskala. Jeg liker forsåvidt fortsatt pasteller, men trenger plutselig kontraster. Akkurat nå går det altså i svart! 

For dere som ikke følger meg på instagram, deler jeg noen snapshots fra butikken, i dag.






Vi har nå igjen noen få cottonlight i svart og grått (ensfarget).

Vi har den siste tiden fått nyheter fra både House doctor og Lene Bjerre, og over helgen kommer det enda mer fra dem begge. I dag mottok vi en palle fra Anouska, som vi bestilte på messa, og jeg storgleder meg til å pakke det ut i morgen. 
Stikkord: gullspeil, fjærlamper, marmor og gjenbrukstre! :D

Bilder kommer selvfølgelig! 
Klarer du ikke vente? Finn oss på facebook da vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)