INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Mot høst...


Sommeren er på hell, og høsten står for døren - dette betyr messetid og masse nye varer... Høstnyhetene har allerede begynt å ankomme butikken, både når det gjelder klær og interiør - DET liker vi! :)


Faktisk er det godt over en måned siden jeg blogget sist, og det har som dere kanskje skjønner vært en travel sommer, både hjemme og i butikken.

Vi har fortsatt noen godtbiter igjen på sommersalg, så stikk innom for en hyggelig handel!
Jeg skal prøve å ta meg sammen litt, når det gjelder denne bloggen. I mellomtiden håper jeg dere følger med på Facebook og Instagram, selv om det kanskje har vært litt rolig der inne også, den siste tiden... Det blir bedre, bare denne varmen gir seg! ;) 

Vi har forresten fått inn cottonlights igjen, i hvitt, grått og sort. Rop ut om det er noe som frister!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)