INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Hilsen fra møbelsjefen

Her er jeg, etter en litt for lang bloggepause igjen. 
Dagene går så altfor fort, og nå er jo til og med februar snart forbi!

En av grunnene til at vi flyttet butikken til Leira, var rett og slett fordi både min samboer og jeg trengte litt avlastning i butikkene våre. Nå kan jeg faktisk dra en tur til frisøren midt på dagen, eller stikke ut på andre ærend, mens naboene passer sjappa. 
Utrolig befriende, må jeg bare si. 
De siste dagene har jeg vært assisterende butikksjef i møbelbutikken, slik at min kjære får kjørt varer ut til kundene sine, og undertegnede får ryddet og stylet litt i butikken i samme slengen. Da er jeg i mitt rette element!

Litt skummelt er det selvfølgelig, siden jeg får bestilt så masse lekkert til utstillingene. Nå har jeg jo veldig lyst til å bytte ut både det ene og det andre her hjemme... ;)



Se bare på dette gulvteppet! Sukk....

Ellers er det som kjent vinterferie denne uka, noe som bringer masse hyggelige mennesker inn dørene. Har du ikke rukket deg innom, anbefaler jeg at du tar turen i løpet av helgen! 

Velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)