INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

1000 prosjekter

Etter en laaaang pause, er jeg jammen meg i gang, igjen, med intet mindre enn 1000 prosjekter... På én gang, selvfølgelig! ;)

Fikk plutselig ånden over meg og satte i gang med maling, rydding, ommøblering, sortering og organisering av hele 2.etasje! På bildet under - en liten smakebit av det kombinerte hjemmekontoret og gjesterommet.
Rommet er nymalt og møblene en god blanding av nytt og gammelt. Skrivebordet er faktisk laget av min avdøde oldefar/gammelmorfar, og ble malt av meg da jeg arvet det, noen år tilbake. Skulle hatt et større og mer praktisk skrivebord her inne, men sliter med å bytte ut dette, så vi får se hva jeg kommer opp med, når jeg er ferdig...


Som sagt, etter å ha hatt en lang pause på oppussingsfronten her hjemme, er jeg endelig i gang igjen, og det er vanskelig å gjøre ferdig et prosjekt før jeg er i gang med neste. Neste rom på tapeten er badet, og jeg er i gang der også. Håper bare jeg klarer å nøste opp alle restene til slutt... :D

Så utrolig godt å kjenne at våren er i anmarsj og energien er stigende!

Ønsker dere alle en fiiin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)