INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Reinsdyr

I dag kom Rudolf og familien til Himlingen.
Med seg på lasset hadde han også mange fine julekuler, termoser, knotter, knagger og kaffekanner, for å nevne noe...
I morgen skal jeg ta meg selv i nakken, og prøve å få med meg kamera på jobb. Altfor lenge siden sist nå! Egentlig liker jeg best å fotografere hjemme, sånn at varene kommer mer frem (her i butikken drukner de lett), men nå er jo hele huset i Klakkebakken snudd på hodet også. Det sparkles, pusses og males for harde livet, sånn at jeg skal bli ferdig med alle mine påbegynte prosjekter.
Før helgen kom jeg nemlig på at jeg skulle pusse opp kjøkkenet. Dere vet kanskje hvordan det er, når man kjøper en ny ting, og det ender med at man må forandre på alt det andre også!? Meg i et nøtteskall! :)
Mer om dette senere...

Ha en feiende flott tirsdagskveld alle sammen!

1 kommentar:

  1. Høres ut som meg... Når jeg kommer på noe skal det helst vært gjort i går, og så er det tusen prosjekter på en gang... Jaja:) Vi er effektive iallefall;) Så flotte reinsdyr! Gleder meg til å se flere bilder av alle de fine tingene! Kjenner at nå er jeg på god vei mot ekte julemodus!!! Ha en fin dag! Klem Kristin

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)