INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Kundekveld!

Håper alle hadde en fin 17.mai i går!! ;)
Dere som følger Himlingen på facebook har allerede fått invitasjon, mens for dere andre kommer den her!

I morgen inviterer vi nemlig til kundekveld her i butikken!
Vi kommer til å prise ned en mengde varer, samt servere god drikke, og noe enkelt å bite i.
Det kommer også til å bli loddtrekning, hvor premien er en fin, liten overraskelse fra Nora Norway! Med andre ord: Det kan lønne seg å legge handleturen til Himlingen i morgen ettermiddag/kveld!! ;)) 

Altså, I morgen fra 17.00 til  20.00!!
Butikken holder selvsagt åpent som vanlig fra 10.00 til 17.00.

Velkommen!! ;)

3 kommentarer:

  1. Ja der skulle en ha vært! Lykke til, håper mange kommer innom:) Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Vel overstått:) Synes du feiret dagen fornuftig:)
    Lykke til imorgen.....tror ikke jeg kommer...da det er andre planer.
    Ha en fin kveld, klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei Linda :)

    Håper på å få til å komme en tur, siste gangene jeg har vært innom har jeg vært så stressa, hihi. du har jo så masse fint ;)

    Klem fra Ingrid<3

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)