INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Det skjer ting hjemme hos meg også!!!!
Etter at vi i fjor på denne tiden skiftet bordkledning på huset, ble eksisterende trapper og overbygg revet, brent og ødelagt. Siden da har jeg trampet på alt fra stein til paller og hestesleder for å komme meg inn i huset. Hjemme har vi diskutert frem og tilbake hvordan skal de nye trappene se ut??
Da vi ikke ble helt enig, har det ikke skjedd så mye med trappeprosjektet det siste året....

Men i går morges kom nemlig steinsenteret for å tørrmure mine nye trapper i skifer!
Hurra!! ;) Et helt år har gått siden jeg gikk opp trappen, som den gang var laget i mur, og forhåpentligvis kan jeg bestige den atter en gang i morgen! ;)

Synes de fikk gjort så mye i går, så nå er jeg skikkelig spent på hvor langt de har kommet mens jeg har vært på jobb i dag!
Fortsettelse følger.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)